Niittylahden musiikkileiri 9.-16.6.2024

Ilmoittautuminen leirille, joka sisältää vain soittotunnit ja orkesterin

Leirille voi tulla pelkästään soittotunneille. Tällöin hintaan sisältyy 6x 30 minuutin soittotuntia sekä orkesteri(t), mutta ei aterioita eikä ohjattua vapaa-aikaa.  Tällaisen leirin hinta on 190€.

HUOM! Tarkistathan, että olet varmasti saanut ilmoittautumisesta vahvistusviestin sähköpostiin. Jos et ole saanut viestiä, ilmoittautuminen ei ole tullut perille. Tarvittaessa ota meihin yhteyttä mahdollisimman pian niittylahdenmusiikkileiri@gmail.com.

Harmonikka, viulu ja alttoviulu ovat täynnä. Kannattaa kuitenkin ilmoittautua alla olevalla lomakkeella varasijalle. Kun varasijalla on useampi ilmoittautunut, avaamme lisäpaikkoja.

Pidennetty soittotunti. ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠Leiriläinen voi toivoa pidennettyä soittotuntia (45 min), jonka lisämaksu on 40€. Pidennetyn soittotunnin toiveet toteutetaan, mikäli kyseisessä soittimessa on tilaa.

Pidennetty soittotunti (45 min) lisämaksu 40€
Haluan lainata soittimen leirin ajaksi
Haluatko osallistua leirillä orkesteriin?
Leiriläinen saa näkyä näkyä kuvissa yhdistyksen netti-ja somesivuilla
Leiriläisen nimen saa mainita kuvien yhteydessä yhdistyksen netti-ja somesivuilla
Haluan tilata leirikuvan 10€
Olen lukenut ja hyväksyn leirin peruutusehdot. Peruutusehdot alla.

PERUUTUSEHDOT, NIITTYLAHDEN MUSIIKKILEIRI 2024 Leirimaksun palautus

Jos leiriläinen peruuttaa osallistumisensa 6.5. jälkeen palautamme 70% leirimaksusta lääkärintodistusta vastaan.

6.5. - 9.6. ilman pätevää syytä peruutetusta leiristä perimme leirimaksusta 50%.

Sairastuminen leirin aikana

Mikäli leiriläinen sairastuu tai muusta syystä joutuu keskeyttämään leirin, emme palauta opetuksesta koituvia kuluja.

Huolehdithan, että omat vakuutuksesi ovat kunnossa mahdollisten peruutusten vuoksi.